فرگوسن: بزرگي بازيكنان با قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا ثابت مي شود
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس از بازيکنانش خواست با قهرماني در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا، بزرگي خود را ثابت کنند.


     به گزارش روزنامه ميرر، 'الکس فرگوسن' معتقد است بازيکنان منچستريونايتد با شکست بارسلونا در فينال ليگ قهرمانان اروپا هر گونه ترديدي را در مورد شايستگي و توانايي هاي خود بر طرف خواهند کرد.
اين در حاليست که بسياري تيم کنوني منچستريونايتد را با تيم هاي قبلي فرگوسن مقايسه مي کنند و معتقدند اين تيم به خوبي آنها نيست.
اما اين مربي 69 ساله از بازيکنانش خواسته است هر کاري مي توانند براي کسب چهارمين قهرماني اين تيم در اروپا در بازي روز 28 مه (7 خرداد) ورزشگاه ومبلي انجام بدهند.
وي گفت: شکست بارسلونا به همه بحث ها خاتمه مي دهد. مي دانيم که با تيم قدرتمندي بازي خواهيم کرد اما قادريم از عهده هر کاري بر بياييم و ترسي از رويارويي چالش هاي جديد نداريم.
فرگوسن در ادامه، مقايسه تيم کنوني خود با تيم هاي قديمي اش را دشوار خواند و افزود: نمي توان جايگاه کنوني تيم را تعيين کرد چون در گذشته هم تيم هاي بسيار خوبي داشته ايم. تيمي که در 1994 به دو قهرماني و تيمي که در 1999 به سه قهرماني رسيد از اين دسته اند.
سرمربي منچستريونايتد اظهار داشت: براي برخي از بازيکنان جوان اولين بار است که به قهرماني خواهند رسيد و اين به آنها انگيزه تلاش بيشتر را مي دهد.
اين مربي اسکاتلندي معتقد است،'خاوير هرناندز' و 'وين روني' در بازي هاي گذشته نشان دادند که مي توانند براي هر خط دفاعي در دنيا يک تهديد جدي باشند چون توانايي هاي منحصر به فردي دارند.
منچستريونايتد در سال 2009 نيز در فينال ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا رو در روي بارسلونا قرار گرفت اما با گل هاي 'ساموئل اتوئو' و 'ليونل مسي' مغلوب شد و قهرماني را به اين تيم اسپانيايي تقديم کرد. 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 2591
بازدید کل : 44648
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1